komorki w excelu

Operacje Plastyczne

Temat: blokada komórek
Przepraszam, jesli to bylo. BARDZO pilnie mi zalezy na odpowiedzi. Jak zablokowac POJEDYNCZE komorki w excelu - np. te z formulami, zeby ktos malo doswiadczony przez przypadek ich nie skasowal? Bede wdzieczna za pomoc! Pozdrawiam! B.
Źródło: topranking.pl/1209/blokada,komorek.php





Temat: Excel 2000 (2002) - pytanie
Witam ja z p.m.s i nie wiem czy odpowiednia grupa,     wie ktos gdzie w Ms Excel 2000 (ew. 2002) da sie zablokowac poszczegolne komorki w excelu przed usunieciem/zmienieniem wartosci? Powiedzmy mam zestawienie finansowe i w komorce c21 mam wpisana jakas liczbe, chce ja jakos zablokowac tak aby inna osoba nie mogla jej w prosty sposob zmienic wartosci/skasowac zawartosci (najlepiej na haslo) da sie cos takiego zrobic??! Z gory dzieki.
Źródło: topranking.pl/1368/excel,2000,2002,pytanie.php


Temat: Nie zawija ostatniej linii w komórce
...5. Zarządzenie Nr 2077/2004 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 31.12.2004 r. w sprawie wprowadzenia zmian w jednolitym rzeczowym wykazie akt 6. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 października 2006 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi (Dz.U.Nr 206 poz. 1518) 7. Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U z 1991 r. Nr 95 poz. 425, z późn. zm.) <cytat Wrzucam to do komórki w Excelu (Arial 10). Szerokość ustalam na 72, wysokość na 240 i... nie zawija się ostatni (tutaj 7.) punkt. Co ciekawe przy tekstach z większą ilością punktów mam taki sam niezawijający problem, ale dotyczy on wszystkich tekstów po którejś z kolei linii (piętnastej, siedemnastej... różnie). Wygląda to tak: http://img301.imageshack.us/my.php?image=niezawija4gj.png Sprawdzałem to na kilku Excelach 2003 - wszędzie to samo....
Źródło: topranking.pl/1211/nie,zawija,ostatniej,linii,w,komorce.php


Temat: $$$$$
Jak można szybko zamienić komórki w excelu z odwołaniem względnym na odwołanie bezwzględne? Myślę że jest jakiś poostrzy sposób niż wchodzenie do każdej komórki osobno i dopisywanie $ $ z góry dziękuję za pomoc tomaskr
Źródło: topranking.pl/1209/887.php




Temat: Jak to zrobić ?
...the word "Small". You can enter the following expression in the ControlSource property of a calculated control. = IIf([OrderAmount] 1000, "Large", "Small") tylko to nie w kryteriach, tylko w naglowku pola w projekcie kwarendy Pozdrawiam Krzysztof Ps:pozastepuj przecinki ";", bo w kwerendzie tak powinno miec mam nadzieje ze mnie rozumiesz , nie chce zeby zniknelo cale pole ale zeby byly puste rekordy w danym polu(np. komorki w excelu), jezeli obok w polu w tym samym rekordzie nie ma zadnej wartosci -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl - http://www.gazeta.pl/usenet/
Źródło: topranking.pl/1248/99,jak,to,zrobic.php


Temat: Jak zablokować pojedyńcze komórki w Excelu?
Jak zablokować pojedyńcze komórki w Excelu? Przygotowuję arkusze kalkulacyjne w Excelu i chciałabym zabezpieczyć te komórki, w których znajdują się formuły - ktoś inny bedzie użytkował ten plik. Kiedy chcę wprowadzić ochronę komórki pojawia się informacja, ze to nie ma sensu jeśli nie chronię całego arkusza, a w opcji ochrona arkusza blokada działa ale wszystkich komórek. Jak zablokować tylko wybrane kolumy czy wiersze w arkuszach Excela, tak by w...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,75223087,75223087,Jak_zablokowac_pojedyncze_komorki_w_Excelu_.html


Temat: Problem z myszka pod XP.
Witam. Kupilem sobie ostatnio myszke A4 Tech, z jednym kolkiem, rolka, kabel, czyli nie zaden wypas. Wczesniej mialem MS Intelli Mouse i wszystko bylo OK. W tej chwili podczas uzwania aplikacji typu Excel o ile nic nie robie to myszka w poziomie i pionie dziala prawidlowo, natomiast w przypadku kiedy zaznaczam komorki w Excelu myszka ma problem z poruszaniem sie w pionie, tzn, bardzo ciezko i powoli sie rusza... Zauwazylem ze taka sytuacja istnieje jak procesor jest obciazony.... czy ktos z Was sie z tym spotkal?
Źródło: topranking.pl/1375/problem,z,myszka,pod,xp.php


Temat: sortowanie po kolorach w excelu
Problem wydaje się banalny, jednak nie wiem jak sobie z tym poradzić. Czy można sortować komórki w excelu po kolorach (wg cieniowania komórki). Każdy kolor ma chyba jakąś przyporządkowaną sobie liczbę?
Źródło: topranking.pl/1210/sortowanie,po,kolorach,w,excelu.php


Temat: Puste komórki w Excelu
Puste komórki w Excelu Witam, czy jest jakiś sposób na masowe usuwanie pustych komórek w kolumnie tak aby wypełnione ustawiły się jedna pod drugą, mam tego okropnie dużo i chciał bym to zrobić automatycznie i masowo.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,38837337,38837337,Puste_komorki_w_Excelu.html


Temat: Gdy szef wyciaga ręce...
Czyli szef na razie podchody tylko robi, a ta żona czarownica prześladuje. A może tobie się tylko tak wydaje? Aha, ciekawe czy te komórki w excelu udało sie wkleić...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,30422,97999570,97999570,Gdy_szef_wyciaga_rece_.html


Temat: Drag adn Drop
Witam! Potrzebuję zaimplementować do mojego programu Drag and Drop. Chodzi o to, żebym mógł przeciągać zawartość komórki w Excelu do pola TEdit. Nie wiem jak się do tego zabrać, w googlach nic konkretnego nie znalazłem. Używam Delphi 7.
Źródło: topranking.pl/1284/drag,adn,drop.php


Temat: Odwołanie do komórki w Excelu
Odwołanie do komórki w Excelu Chciałbym pobrać wartość z komórki z danej kolumny, której to nr wiersza znajduje się w innej komórce. Jak to zrobić?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,65650538,65650538,Odwolanie_do_komorki_w_Excelu.html


Temat: Jak obliczyć procent z komórki w Excelu?
Witam! Jak obliczyć procent z komórki w Excelu? Np. w komorce mam  jakas liczbe i chciałbym  obliczyc jaki jest dany procent tej liczby, np. 10% z liczby 100, bardzo proste a jednak po 30min zabawy z tymi funkcjami nie doszedlem do tego jak zrobic taka prosta operacje, moze ktos pomoze. Bede wdzieczny, pozdrawiam! Cobi
Źródło: topranking.pl/1254/jak,obliczyc,procent,z,komorki,w,excelu.php


Temat: Pole kombo
| Witam | Może ktoś mi pomoże, a mianowicie chciałbym w Exelu mieć komórki które są | polami kombo ale nie są to te pola kombo z przybornika formularzy. | Pozdrawiam i dziękuję | AZA Wielkie dzięki !!!!!!!!! tak na marginesie ... komórki w excelu mają właściwoś pola kombo (nie pamiętam jak w e97 ale w e2k) Wymagania aby komórka była listą rozwijaną jest następujące musi być w kolumnie w której są wartości które mają być na liście np    A 1 aa 2 bb 3 cc 4 i teraz gdy ustawisz się na A4 i naciśniesz lewego alt+strzałkęwdół pojawi ci się rozwijana lista coś na kształt wartości pola kombo lista będzie bez elementów powtarzających się (taj jak byś...
Źródło: topranking.pl/1249/pole,kombo.php


Temat: skróty klawiatury pod excela
...było tak, że F2 wchodził w tryb edycji zawartości komórki, a Alt+F11 otwierał okno edytora Visual Basic'a. I tak działa mi komputer w pracy. I tak też działał mi komp w domu. Ale od pewnego czasu coś przejęło mi kontrolę nad skrótami i dzieją się dziwne rzeczy. F2 wywołuje pobranie poczty (korzystam z TheBat!, kiedy jest uruchomiony w tle skrót wywołuje pobranie poczty, jak program jest zamknięty F2 działa prawidłowo - edycja komórki w excelu). Alt+F11 otwiera Operę na oknie z czatem na Onecie. Kto wie, gdzie tego szukać i jak przywrócić domyślne skróty (mam podejrzenia że to czat na Onecie powoduje kłopoty, ale nie wiem jak to sprawdzić) dziękuję za podpowiedzi, życzę miłego dnia.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,66988272,66988272,skroty_klawiatury_pod_excela.html


Temat: jak wymusić wypełnianie w komórkach?- Excel
jak wymusić wypełnianie w komórkach?- Excel Witam... czy ktos moze mi podpowiedziec, jak wymusic wprowadzenie jakies wartosci do komorki w Excelu (2003) tak, zeby nie mogla zostac pusta? Z gory bardzo, bardzo dziekuje...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,82411877,82411877,jak_wymusic_wypelnianie_w_komorkach_Excel.html


Temat: Przyciski w excelu
A teraz mam pytanie o excelaale jużcoś innego :-). Otóż jak zrobić komórki w excelu w wierszu pierwszym aby były widoczne przy "schodzeniu" w dół arkusza. Tzn mają być zawsze widoczne.
Źródło: topranking.pl/1252/przyciski,w,excelu.php


Temat: DO WSZYSTKICH KTORZY CZYTAJA PL.COMP.PECET
...z podstawowych zasad. Jak to nazwac? Ignorancja, nieznajomosc netykiety, lenistwo? Sredni poziom uzytytkownika usnetu schodzi na psy. Poza tym IMHO nie jest takie proste odroznienie problemu sprzetowego od systemowego. Mialem np. uszkodzony RAM, a winilem system. I do tego tez byly W wielu wypadkach nie az takie trudne. Jeszcze przeboleje posty typu wlaczylem DMA w biosie co mam jeszcze odptaszkowac w windzie aby to zadzialalo, ale teksty typu "jak odblokowac komorki w excelu", albo "dlaczego w moim ops looku nie widze tresci wiadomosci" ;-) , albo "podczas zamykania systemu windows proces zatrzymuje sie na ekranie zamykanie systemu i wszystko sie zatrzymuje - co mam zrobic aby ssytem sie zamykal?" wzbudzaja u mnie _silnie_negatywne_ emocje. Pozdrawiam GLide
Źródło: topranking.pl/1380/do,wszystkich,ktorzy,czytaja,pl,comp,pecet.php


Temat: Przyciski w excelu
ku@fredry.net napisał(a): | A teraz mam pytanie o excelaale jużcoś innego :-). Otóż jak zrobić | komórki w excelu w wierszu pierwszym aby były widoczne przy "schodzeniu" | w dół arkusza. Tzn mają być zawsze widoczne. Witam. Skorzystaj menu-okno-zablokuj okienka oraz NTG delTORO w menu-okno-zablokuj okienka to blokuje się całe okno arkusza. Mi chodzi tylko o zablokowanie komórek z wiersza "1".
Źródło: topranking.pl/1252/przyciski,w,excelu.php


Temat: jak zmienic format
Witam ponownie. jak zmienic format komórki w excelu na date 'rr-mm-dd' ? probowałem roznych sposobow i nie działa. Proszę o podpowiedz Adano
Źródło: topranking.pl/1285/jak,zmienic,format.php


Temat: Jak automatycznie pomniejszyc komórki w Excelu
Jak automatycznie pomniejszyc komórki w Excelu Kiedyś to robiłam ale juz zapomniałam a nie zamierzam bawic sie z każdą pojedyńczo. Proszę o pomoc
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,56216784,56216784,Jak_automatycznie_pomniejszyc_komorki_w_Excelu.html


Temat: szukam komponentu - eksport danych do Excela z mozliwoscia formatowania komorek
Witam tak jak w temacie... chce np. aby dana kolumna w Excelu byla sformatowana jako wartosci procentowe (jezeli dodam procent przed importem to komorki w Excelu traktowane sa jako tekst, a nie wartosci procentowe), podobnie z polami walutowymi jesli ktos widzial to bede wdzieczny
Źródło: topranking.pl/1282/szukam,komponentu,eksport,danych,do,excela,z.php


Temat: Kwaredna web w Excelu
Jesli ktos wie, to prosze o pomoc (tylko nie krzyczcie ze to zla grupa, bo excel (2000) jest na win 2000 :) Chce zrobic taki numer, zeby adres www kwarenda pobierala z arkusza, chodzi o to, ze adres zmienia sie data www.[]...2004-6.asp, i chce wpisywac date w arkuszu, zeby excel pobieral mi dane z tej konkretnej daty. Ale jest problem, bo excel nie chce pobierac adresu z komorki w excelu; kwarenda pobiera jeden adres i nic nie da sie zrobic. Jest jakis sposob? Pozdrawiam, Pawel
Źródło: topranking.pl/1374/kwaredna,web,w,excelu.php


Temat: mam prace w dobie kryzysu-możliwe
Już napisałem o jaką pracę chodzi, ale jeśli wg. Ciebie w skład wielkiej czwórki wchodzi biedronka czy lidl, to mocno Cię oszukały te profeszczury na studiach;) Jestem kontrolerem finansowym...ale jakie to ma znaczenie, teraz pewnie zjedziecie mnie, że "liczę komórki w Excelu"... hehehe.Powodzenia w życiu.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,245,104127909,104127909,mam_prace_w_dobie_kryzysu_mozliwe.html


Temat: Znikajacy tekst
Witam Mam problem nastepujący Na serwerze mam tabelę a w niej kolumne: uwagi - varchar(2000). W accesie w tabeli połaczonej jest typ nota. Tabelka pieknie połączona i na formaularzach pokazuje się caly tekst zapisany w tabelil. Problem pojawia się, gdy otwieram obiekt excel i próbuję za pomocą recordseta wstawić zawartość do jakiejś komórki w excelu Okazuje się ze pole recordseta ma długość tylko 255 i tylez sie kopiuje. Czy ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie?? dziękuję i pozdrawiam Jurek Kod wygląda nastepująco: Dim rst As Recordset Dim i As Integer, NazwaPliku As String, nazwaQuery As String Dim news_color As Integer Dim xl As Excel.Application Dim wkb As Excel.Workbook Dim uwagi As String Query = "SELECT dbo_listy.uwagi FROM dbo_listy" Set rst =...
Źródło: topranking.pl/1249/znikajacy,tekst.php


Temat: Zginęłłło "ł" po instalacji klienta z sp2
Mam C483SP2 pl i ok - sprawdśż jednak ustawienia karty graficznej Dzięki Panom. Karta graficzna - i kto by na to wpadł... Ciekawe czy ustawienie karty dźwiękowej też mi na coś wpłynie, np. na obramowanie komórki w Excelu :-) Pozdr
Źródło: topranking.pl/1443/zginelllo,l,po,instalacji,klienta,z,sp2.php


Temat: Excel -> makro ->
...= numer &#8211; 1 Czy twój czytnik niusów jest prawidłowo skonfigurowany? Chyba powinno być tutaj: numer = numer - 1 Ta linia jest dodana dlatego, że numer oznacza wiersz pierwszej komórki, która jest pusta. Nie chcemy aby ją kopiował, w związku z tym zmniejszamy zmienną wiersz o 1. 4    Application.CutCopyMode = False  '( zaznacza obszar) Nie. Ta instrukcja powoduje wyjście z trybu kopiowania/wklejania. Jak skopiujesz jakieś komórki w Excelu, to zobaczysz takie przerywane linie posuwające po obrysie tych komórek - instrukcja powoduje zniknięcie tych linii. 5    numer1 = numer1   '( tego zapisu nie rozumiem) Ja też nie. Usuń ten wiersz, jest nie potrzebny. 6   Range("B" & numer1).Select    '(wkleja do arkusza2 w komorceB???? - tego zapisu nie rozumiem) jeśli np. zmienna wiersz1 równa 9, to wkleja do zakresu komórek...
Źródło: topranking.pl/1209/80,40,excel,makro.php


Temat: Komentarz w Ex celu
Czy ktoś wie jak z kodu VBA zmienić styl fontu w komentarzu do komórki w excelu?? Gdy rejestruje makro z ta czynnością - nie jest to nagrywane..??? Dziwne...
Źródło: topranking.pl/1210/komentarz,w,ex,celu.php


Temat: Problem z myszka pod XP.
...<tomasz.gregorc@progman.com.plnapisał w swoim donosie news:aa6ckb$26o1$1@news2.ipartners.pl... do I Sekretarza naszej partii: | Witam. | Kupilem sobie ostatnio myszke A4 Tech, z jednym kolkiem, rolka, kabel, czyli | nie zaden wypas. | Wczesniej mialem MS Intelli Mouse i wszystko bylo OK. | W tej chwili podczas uzwania aplikacji typu Excel o ile nic nie robie to | myszka w poziomie i pionie dziala prawidlowo, natomiast w przypadku kiedy | zaznaczam komorki w Excelu myszka ma problem z poruszaniem sie w pionie, | tzn, bardzo ciezko i powoli sie rusza... | Zauwazylem ze taka sytuacja istnieje jak procesor jest obciazony.... | czy ktos z Was sie z tym spotkal? Od dawna używam myszek i trackballi A4 Tech i... miałem to samo. Odinstaluj myszkę w panelu sterowania, wyłącz kompa (ALT + F4) i podłącz tą myszkę przez przejściówkę do gniazda COM. Zainstaluj ponownie oprogramowanie i... przyjemnej pracy!...
Źródło: topranking.pl/1375/problem,z,myszka,pod,xp.php


Temat: VB & VBA-Excel
Witam, mam 2 pytania: 1. czy pliki *.vbx można jakos wykorzystac w VB? 2. kolor zawartosci komorki w excelu mozna uzaleznic np od znaku liczby. czy mozna tez w ten sposob zmienic tlo takiej komorki? Szczepan
Źródło: topranking.pl/1309/vb,vba,excel.php


Temat: czy ktos ma /mial podobne problemy z klawiatura pod xp?
moze ktos cos podpowie... czy kupic ms keyboard? moze pod usb? mi juz rece opadaja.:( kor_nick mialem w pracy kiedys komputerek co zachowywal sie podobnie, klawiatura odmiawiala posluszenstwa, nie caly czas ale czasami, nagle przestawala pisac , wstawiala sama 1 , lub 8 w komorki w excelu. Zmiana klawiatury nic nie dała, pomogla wymiana płyty. to był jakiś ECS pod pIII. Pozdro.
Źródło: topranking.pl/1380/czy,ktos,ma,mial,podobne,problemy,z,klawiatura.php


Temat: Z VC do Excela
...MFC ale to tak popiep.... bilioteka, że nie sposób ją znać. Po drugie Twoja znajomość jest jeszcze mniejsza, więc po co pouczasz innych jeżeli nie wiesz o co chodzi. Co ma wspólnego ODBC, Recordset itp z interfejsem IDispatch? Tego nie wiem i Ty chyba tez:((. Owszem można połączyć się z Excelem za pomoćą Funkjic CreateDispatch klasy COleDispatchDriver, ale jak to zrobić? Jak wywolywać funkcje później? To umożliwia zmiane jakiegoś parametru komórki w excelu, może powiesz mi mędrcze co ona robi?:)))) InvokeHelper(0x78, DISPATCH_PROPERTYPUT, VT_EMPTY, NULL, parms,    &newValue); Powiem że obramowania, a skąd to wiedzieć. Opowiedź z nikąd, bo to jest tak popieprz.... a to np: InvokeHelper(0x6, DISPATCH_PROPERTYPUT, VT_EMPTY, NULL, parms,    &newValue); Wstawia wartość do komórki czym się to różni????? MFC jest dziadowskie, a jeżeli Ty...
Źródło: topranking.pl/1278/z,vc,do,excela.php


Temat: kwerenda parametryczna w Excel
Najprosciej będzie użyć MSQuery do zbudowania kwerendy która zwróci ci rekordy które potrzebujesz. No dobra. Zapuściłem MS Query i wszystko wygląda fajnie, ALE... Tworzysz zwykłą kwerendę wybierającą z odpowiednimi warunkami . Zapisujesz ja jako plik kwerendy. I tu jest problem. Jeśli chcę utworzyć kryteria ograniczające wybieranie rekordów (np. jako wspomniałeś data) i chcę, żeby tą datę pobierał z odpowiedniej komórki w Excelu - nie bardzo mi to wychodzi... Można prosić o jakiś bardziej "łopatologiczny" sposób takiego określenia w polu "wartość" (przy określaniu kryterium) które będzie kierowane do komórki w arkuszu...? W Excelu, menu Dane - Uruchom zapisaną kwerendę , wybierasz tą utworzoną. Jeżeli w MSQuery utworzysz kwerendę parametryczną, to w Excelu mozliwe jest podanie komórki z której ten parametr ma byc...
Źródło: topranking.pl/1249/kwerenda,parametryczna,w,excel.php


Temat: Excel i formuły
Mam     Dim xApp As Excel.Application     Set xApp = New Excel.Application     xApp.Workbooks.Add "c:access_dane aporty aportnaleznosci.xlt" i gdzieśtamdalej: xApp.Range("C1").Formula = "=SUMA(C1:C10)" Dlaczego gdy otwieram ten stworzony plik xls, w miejsce sumy mam #NAZWA? Gdy klikam na pasek formuły i naciskam ENTER, pola się sumują.. To jak w takim razie przypisać formułę do komórki w Excelu z poziomu Accessa? Pozdrawiam Jacek
Źródło: topranking.pl/1250/excel,i,formuly.php


Temat: Raporty - brak formatu
Witam Wszystkich Mam duży problem, może dla kogoś z listy nie jest to problem. Chodzi o format godzina długa. Czy istnieje możliwość ukazania w raportach formantu nie 24 godzinnego lecz odpowiednik formatu komórki w Excelu 37:30:55 (np. 142:53:23) Z góry dziękuje za pomoc Pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1249/raporty,brak,formatu.php


Temat: Jak uzupełnic komórki w Excelu nie wykasowując?
Jak uzupełnic komórki w Excelu nie wykasowując? Witam mam pytanie czy jest jakiś sposób - kombinacja klawiszy - który pozwoliłby uzupełnić wybraną komórkę w Excelu, która to komórka została częściowo zapisana? Czy jedynym sposobem jest dwukrotne klinknięcie na komórkę albo najechanie na pasek na górze? Może ktoś wie jak to zrobić nie odrywając rąk od klawiatury? Pozdr
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,67605991,67605991,Jak_uzupelnic_komorki_w_Excelu_nie_wykasowujac_.html


Temat: dane z Excela...
...może ktoś to rozgryzł: jak "zautomatyzować" odczyt danych z komórek Excela np. for i := 1 to 10 do     zmienna[i].AsVariant  := Excel.WorkSheets[1].Range['A(i):A(i)].Value; oczywiście zapis Range['A(i):A(i)] nie ma sensu, napisałem tak by wyrazić o co chodzi (zapis typu Cells[i,i] nie działa) po prostu komórki w Excelu, z których muszę czytać, są rozłożone co określony odstęp i nie chce mi się pisać kodu dla każdej linii osobno z góry dzięki Pzdr: Janusz Zajączek
Źródło: topranking.pl/1282/78,dane,z,excela.php


Temat: Blokowanie edycji komórki
Witam, czy macie moze jakis pomysl, w jaki sposob uzyskac nastepujaca funkcjonalnosc w excel'u:  -  chcialbym zablokowac edycje jednej komorki w excelu (lub grupy komorek) dopoki nie zostanie uzupelniona inna komorka w excel'u?????? (np. w komorce B1 nic nie moge wpisac dopoki, komorka A1 bedzie pusta). Wszystkie sugestie mile widziane (wbudowane funkcje excel'a + VBA). Z gory dzieki za pomoc. Pozdrowienia.
Źródło: topranking.pl/1210/blokowanie,edycji,komorki.php


Temat: Pilne
Witam. Wiem, że to troszeczkę NTG, ale bardzo proszę o pomoc. Mianowicie,  chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób do komórki w Excelu (podobno jest taka możliwość) wstawić część zawartośći pliku tekstowego (np. 5 wiersz, lub coś w tym stylu).                 Z góry ogromnie dziękuję
Źródło: topranking.pl/1368/60,pilne.php


Temat: excel + vba
Jak powinno wygladac makro ktore robi cos takiego: Mam zaznaczone komorki w excelu teraz chce kazda komorke wpisac wartos losowa, lub inna dowolna. I jak nadac dowolna nazwe temu zaznaczeniu?? Myslalem o With selection ale cos mi nie wychodzi :/ Dzieki za pomoc
Źródło: topranking.pl/1209/53,excel,vba.php


Temat: Formowanie baterii
Chodzi o formowanie, formatowac to sobie dysk w komputerze możesz alb formatowac komorki w excelu | Podczas ładowania, telefon jest zasilany z zasilacza :) mylna teza telefon jest zasilany z bateri naladuj baterie na full ale nie odlaczaj ladowarki, wykonaj jakies dluzsze polaczenie np 5 min i co zobaczysz ? ponownie ikone ladowania telefonu
Źródło: topranking.pl/1562/formowanie,baterii.php


Temat: exel
...    IBQuery1.EnableControls;         end;         // format the section         RangeE := ExcelApplication1.Range ['A1', Alfabet(IleKol) + IntToStr (Row - 1)];         RangeE.AutoFormat (1, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL);         RangeE.Borders.Color:=clBlack;        //powy¿sze linijki obramuj± wstawione komórki w excelu    end; end; //kod funkcji alfabet function TForm1.Alfabet(i: integer): char; begin   case i of   1 : Result:='A';   2 : Result:='B';   3 : Result:='C';   4 : Result:='D';   5 : Result:='E';   6 : Result:='F';   7 : Result:='G';   8 : Result:='H';   9 : Result:='I';   10 : Result:='J';   11 : Result:='K';   12 : Result:='L';   13 : Result:='M';   14 :...
Źródło: topranking.pl/1281/exel.php